Головна » 2015 Червень 22 » Відпочинок у пришкільному таборі "ДРУЖБА"
13:33 Відпочинок у пришкільному таборі "ДРУЖБА" | |
З 02.06.2015 р. по 19.06.2015р. на базі Ватутінської ЗОШ І-ІІІ ступенів № 2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області працював пришкільний табір з денним перебуванням (відпочинкова зміна) «Дружба». В таборі відпочивало 121 учень. Були охоплені діти соціально-незахищених категорій: діти-сироти, діти-інваліди, діти, які постраждали внаслідок катастрофи на ЧАЕС, діти з багатодітних та малозабезпечених сімей , діти, які перебувають на диспансерному обліку, діти – переселенці, діти, батьки яких знаходяться в зоні АТО, діти , які перебувають в складних життєвих обставинах, талановиті та обдаровані.
Виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Дружба» базувалась на розвитку дитячої ініціативи, самодіяльності, колективної творчої справи. Звичайно, що реалізація завдань змісту роботи залежала від педагогічного колективу, його виховного потенціалу та майстерності.
У таборі працювало 6 загонів. На чолі кожного стояли два педагога-вихователя, які забезпечував виконання дітьми розпорядку дня, організовували їх, готували та проводили оздоровчі та виховні заходи згідно з режимом дня та планом виховної роботи табору. Загони розміщувались в окремих класних приміщеннях, переобладнаних під ігрові кімнати. Затишок і комфорт у приміщеннях – це окрема гордість вихованців, бо створювалась безпосередньо за їх участю. Діти з великим бажанням працювали над іміджем свого загону. Ця робота сприяла мобілізації та згуртуванню, усвідомленню, що вони – члени однієї команди. План виховної роботи був насичений різноманітними заходами та складався з урахуванням побажань дітей. Враховуючи всі об’єктивні та суб’єктивні можливості, рівень розвитку й вихованості та реальні запити учнів, виховна робота у «Дружбі» мала на меті і комплексну реалізацію пріоритетних напрямків виховання, зокрема патріотичного, морального, естетичного, фізичного, екологічного, які тісно взаємопов’язані, доповнюють одне одного. Отже, виховна робота у пришкільному оздоровчому таборі «Дружба» формувалась в напрямах: спортивно-оздоровчий, художньо-естетичний, краєзнавчий, екологічний. Спортивно-оздоровчий напрям включав у себе різноманітні змагання (веселі старти, ігри, гру «Квест», міні-футбол, футбол, волейбол, естафети). За проведення цих заходів на належному рівні відповідав вихователь-інструктор з фізичної культури. Кожний ранок починався з ранкової зарядки, яку проводили на свіжому повітрі в затишному куточку шкільного подвір’я. Особливою популярністю користувався у вихованців художньо-естетичний напрям, бо саме заходи такої спрямованості сприяли розвитку обдарованості, дозволяли учням реалізувати свої творчі можливості, спробувати себе в різних ролях, проявити свій творчий потенціал(конкурси малюнків на асфальті, конкурс на кращу інсценізацію казки, конкурси костюмів з підручних матеріалів, конкурс на кращий бантик, конкурс плакатів). Краєзнавчий напрям виховної роботи – це різноманітні екскурсії та подорожі стежинами рідного міста і краю. Цього літа діти подорожували різними маршрутами та відшуковували нові, ще невідомі їм куточки нашого мальовничого міста. Вихованці побували на екскурсії в музеях м. Ватутіного, подорожували до дендропарку «Софіївка», у пожежну частину міста Проводились тематичні екскурсії вулицями нашого міста. [center][img]https://pp.vk.me/c623927/v623927504/3c26c/atZ5rLLji1Y.jpg[/img][/center] Найбільш сприятливий період для розв’язання завдань екологічного виховання – це дитинство. У процесі спілкування з природою та під час бесід, діти дізналися про те, що «всі – всі – всі на світі потрібні». «Як поводитись в лісі, на березі річки?», про історію річки Шполка, вчилися спостерігати за комахами, звірами; збирали букети, природний матеріал для ручних виробів; виконували посильну роботу по збереженню чистоти довкілля. Таким чином діти були залучені до великого і складного світу краси і природи. Робота по формуванню здорового способу життя в пришкільному оздоровчому таборі «Дружба» проводилась щоденно і включала: - активну рухову діяльність; - оптимальний режим життя; - збалансоване харчування; - дотримання гігієнічних правил і норм; - відсутність шкідливих звичок. Все це зміцнювало здоров’я. загартовувало і підвищувало працездатність кожного учасника та безумовно, важливий чинник зміцнення здоров’я – гарний настрій, позитивні емоції. Тому всі заходи, які проводилися з вихованцями, сприяли цьому. Табірна зміна закінчилась, але літо тільки розпочалося…І ми бажаємо нашим дітям веселого, цікавого а саме головне - мирного літа! | |
|
Всього коментарів: 0 | |