Вихованці україномовного табору «Логос» дізналися про те, «як народжується слово», що головним творцем слова є народ. Для кращого пізнання « народження слова» учні повторили всі «цеглинки»- найменші значущі частини слова ( морфеми), способи словотворення. Учні пригадали словоскладання як один із способів творення слів та правопис складних слів.
|
Вихованці україномовного табору «Логос» ознайомились з основами журналістики. Учні дізналися, як правильно зробити опис засобу масової інформації. Ознайомились з жанрами журналістики( інформаційними та аналітичними), виготовляли макет шкільної газети.
|
Подорож у країну « Фразеологія». Вихованці україномовного табору «Логос» збагатили та доповнили свої знання про джерела та витоки народної мудрості. Учні пригадали, що таке фразеологізми, походження фразеологізмів, працювали зі словниками фразеологізмів. Були проведені вікторини : « Замініть фразеологічні одиниці словами - синонімами, антонімами», «Дайте відповідь на запитання, використовуючи фразеологізми», « Розгадайте загадки, тексти яких натякають на фразеологізми».
...
Читати далі »
|
День пройшов під гаслом: «Це - моя Україна, це – моя Батьківщина, що , як мама, як тато, одна». Вихованці табору на шкільному подвір’ї малювали малюнки на асфальті, на яких зобразили рослини – символи України, українську символіку. Діти пригадали вислови визначних діячів про Україну та рідну мову, прислів’я та приказки.
...
Читати далі »
|
3-й день
29-го травня вихованці україномовного табору « Логос» повторили розділи науки про мову та створювали мапу країни « Мовляндії»
|
|