Склад методичної ради:
Голова методичної ради:
Орещук Ольга Володимирівна
Заступник голови методичної ради:
Дзірун Тетяна Петрівна
Секретар:
Жадан Катерина Павлівна
Члени ради:
Шарова Людмила Валентинівна – заступник директора з ВР;
Михайленко Оксана Василівна – практичний психолог;
Кущенко Сергій Васильович - керівник МО вчителів-філологів;
Черноус Ірина Болеславівна – керівник МО вчителів природничих предметів;
Глобіна Ольга Іванівна – керівник МО вчителів іноземної мови;
Успаленко Олена Олександрівна – керівник МО вчителів естетично-оздоровчих предметів;
Мацко Ірина Ігорівна – керівник МО вчителів фізико-математичних предметів;
Городнічук Ольга Дмитрівна – керівник МО вчителів початкових класів;
Севрук Раїса Олександрівна – керівник МО вчителів суспільно-гуманітарних предметів.
Керівництво шкільних методичних об'єднань та шкои молодог вчителя:
- МО вчителів укранської мови та літератури, зарубіжної літератури - Кущенко Сергій Васильович;
- МО учителів математики, фізики та інформатики - Мацко Ірина Ігорівна;
- МО учителів початкових класів - Городнічук Ольга Дмитрівна;
- МО вчителів англійської та німецької мови - Глобіна Ольга Іванівна;
- МО учителів естетично-оздоровчих предметів - Успаленко Олена Олександрівна;
- МО учителів природничих предметів - Черноус Ірина Болеславівна;
- МО учителів суспільно-гуманітарних предметів - Севрук Раїса Олександрівна;
- Школа молодого вчителя - Глобіна Ольга Іванівна
Положення
про методичну раду
Ватутінської загальноосвітньої школи І-ІП ступенів №2 ім. М.Ф.Ватутіна
Ватутінської міської ради Черкаської області
I. Загальні положення
Методична рада (МР) є колективним громадським професійним органом, що поєднує на добровільній основі педагогів, які прагнуть здійснювати перетворення у школі на науковій основі, керуючись визначеними концептуальними положеннями, підходами, ідеями.
МР покликана координувати зусилля різних служб, підрозділів школи, творчих педагогів, спрямовані на розвиток науково-методичного забезпечення освітнього процесу, інноваційної діяльності педагогічного колективу.
МР є головним консультативним органом школи з питань науково-методичного забезпечення освітнього процесу.
1.1Методична рада є консультативним органом, покликаним сприяти реалізації державної політики у галузі освіти, зокрема з питань науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу в школі №2.
Методична рада діє згідно з чинним законодавством України, у своїй роботі керується нормативними документами та інструкціями Міністерства освіти та науки України, обласного управління освіти та міськво, що стосуються сфери її діяльності, даним Положенням.
1.2 Головною метою діяльності методичної ради є:
- Вироблення стратегічних напрямків розвитку та вдосконалення змісту навчання і виховання учнів;
- Оцінка якості навчально-методичного забезпечення навчально-виховного процесу;
- Узгодження освітніх технологій і навчальної літератури, дидактичних засобів і програм та навчального обладнання щодо можливості надання їм рекомендації ВНЗ.
II. Основні завдання методичної ради
2.1На методичну раду відповідно до її головної мети покладаються такі завдання:
- Вироблення пропозицій щодо вдосконалення змісту науково-методичної роботи, впровадження нових педагогічних технологій, методів навчання і виховання;
- Аналіз науково-методичного забезпечення навчально-виховного процесу та підготовка пропозицій щодо поліпшення навчально-методичного, програмного та інформаційного забезпечення школи;
- Погодження запропонованих навчальних планів і програм, підручників, навчальних і наочних посібників, іншої навчальної, виховної, методичної літератури, дидактичних і програмних засобів;
- Вивчення передового педагогічного досвіду і пропозиції щодо його запровадження у практику;
- Вироблення рекомендацій щодо змісту і форм роботи з обдарованими дітьми, організації науково-дослідної роботи учнів, участь у проведенні відповідних практичних заходів (конференцій, конкурсів, турнірів, олімпіад тощо).
- Затвердження науково-методичних тем ПІМО, педагогів.
III. Організація роботи методичної ради
3.1 Методична рада створюється на один навчальний рік і діє відповідно до свого плану роботи; збирається на свої засідання не менше 3-4рази на рік.
3.2 Методична рада планує свою роботу відповідно до покладених на неї завдань, проблемної науково-методичної теми школи. Методична рада зобов'язана винести свої рішення не пізніше місячного терміну з дня отримання матеріалів, поданих на розгляд.
3.3 Методична рада може покласти обов'язки щодо організації науково-методичної роботи на ШМО.
3.4 Засідання методичної ради фіксується у протоколах.
Функції
методичної ради школи
ГОЛОВНІ НАПРЯМКИ РОБОТИ:
- розгляд, оцінка важливих пропозицій щодо розвитку школи;
- аналіз ходу та результатів досліджень педагогів;
- організація роботи з розвитку професійної майстерності вчителя;
- ініціювання та здійснення мікродосліджень в школі.
ОСНОВНІ ФУНКЦІЇ:
І. Організаційно – педагогічна
- Сприяти пошуку та використанню в навчально-виховному процесі сучасних організаційних форм, методів, прийомів, використанню нових технологій.
- Створити колектив однодумців.
- Проведення конференцій, круглих столів, семінарів, методичних конкурсів, виставок, предметних тижнів.
- Розгляд планів, програм, проектів, їх затвердження.
- Організація самоосвіти.
- Організація роботи з молодими вчителями.
II. Інструктивно – методична
- Інструктаж та консультування вчителів.
- Оперативне інформування про досягнення психолого-педагогічної науки, кращий педагогічний досвід.
III. Пошуково – дослідницька
- Стимулювання ініціативи та активізація творчості членів колективу
- Контроль процесу та результатів досліджень.
- Вироблення й погодження підходів до організації,оцінка інноваційної діяльності в школі.
- Організація консультування педагогів з проблем інноваційної діяльності.
IV. Вивчення, узагальнення й поширення досвіду
- Вивчення передових досягнень педагогів.
- Впровадження в практику роботу педагогічного колективу.
В кінцевому результаті
А тому Ватутінська загальноосвітня школа І-ІІІступенів №2 ім. М.Ф.Ватутіна сьогодні – це:
- особистісно орієнтований підхід в навчанні та вихованні;
- використанняінноваційних технологій;
- залучення вчителів і учнів до науково-дослідницької роботи;
- формування високоінтелектуальної особистості;
- учнівське самоврядування;
- краєзнавчо-пошуковаробота;
- авторські програми;
- професійне навчання;
- комп’ютеризація навчання;
- забезпеченняпсихологічної служби.
Серед напрацювань методичної ради чільне місце посядуть рекомендації на допомогу вчителям з різних питань навчально-виховного процесу, що входять в план її роботи, а також звіти методичних об’єднань про пророблену роботу за звітний период.
Робота методичної ради надасть змогу підвищити ефективність всіх форм і методів методичної роботи і вплине на якість навчально-виховного процесу.
ФОРМИ ОРГАНІЗАЦІЇ МЕТОДИЧНОЇ РОБОТИ З УЧИТЕЛЯМИ:
ПРОБЛЕМА ДІЯЛЬНОСТІ ПЕДАГОГІЧНОГО КОЛЕКТИВУ:
«Креативний розвиток особистості вчителя та учня в площині особистісно зорієнтованого навчання»у 2014-2015 н.р. спрямована на вирішення таких пріоритетних завдань:
1.1.Удосконалення змісту, форм і методів навчально-виховного процесу на засадах гуманізації освіти шляхом:
- забезпечення кожній дитині рівного доступу до якісної освіти;
- здійснення