Національна доктрина розвитку освіти України у XXІ ст. визначає, що головною метою української системи освіти є створення умов для розвитку й самореалізації кожної особистості. А цьому сприяє творча діяльність, яка дозволяє повною мірою розкрити природні здібності учня, знайти своє місце в житті.
Освітяни Ватутіного надають великого значення розвитку і вдосконаленню творчого мислення вихованців. 7 грудня 2017 року у Ватутінській загальноосвітній школі І-ІІІ ступенів №2 ім. М.Ф. Ватутіна Ватутінської міської ради Черкаської області відбулося чергове засідання міської творчої групи учителів української мови та літератури «Розвиток творчих здібностей учнів на уроках української мови та літератури на основі креативного мислення». Засідання підготував вчитель української мови та літератури Ватутінської ЗОШ №2 Кущенко С.В. Учителі узагальнили та систематизували знання про види нестандартних уроків ( урок-конференція, урок-дискусія, урок-суд, урок-екскурсія та ін.), інтерактивні методи і прийоми, що сприяють розвитку креативності (діаграма Вена, «Гарячий стілець». Рольова гра, інсценізація, «Займи позицію», «Прес» тощо.
За словами відомого педагога І. Підласого, педагогічна теорія-абстракція, а її практичне застосування – високе мистецтво. Тому учасники засідання апробували деякі засоби розвитку творчого потенціалу дитини і відзначили їх ефективність.
Підсумок засідання підвела завідувач міського методичного кабінету Н.Я. Жовновата, яка відзначила, що лише за умов створення на уроці творчої обстановки, застосування різноманітних методів і прийомів, як традиційних, так й інноваційних, можна виховати творчу особистість.
Заступник директора з навчально-виховної роботи Дзірун Т.П.
|